Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Νέα writer!

Γεια σας! Είμαι η Star-of-purple, η καινούρια writer και ο τομέας που θα γράφω είναι για νύχια. Μέσα από τα άρθρα μου, θα σας προτείνω διάφορα μανικιούρ-πεντικιούρ, θα σας ενημερώνω για τα πιο hot σχέδια κ.ά. Ελπίζω οι αναρτήσεις μου να σας φανούν ενδιαφέρουσες κ ευχάριστες! Λοιπόν, ας περάσουμε τώρα στο θέμα μας: Αφιέρωμα Στο Γαλλικό Μανικιούρ! Πρώτα απ'όλα, λίγες πληροφορίες για το γαλλικό μανικιούρ :

Το Γαλλικό μανικιούρ πιθανολογείται πως ξεκίνησε να εφαρμόζεται το 18ο αιώνα στη Γαλλία και παραμένει ως σήμερα ο πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμος τρόπος βαφής νυχιών. Το κλασσικό και clean cut σχέδιο του γαλλικού μανικιούρ απαιτεί την άκρη των νυχιών βαμμένη λευκή και το υπόλοιπο νύχι σε μπέζ ή πολύ απαλό ρόζ χρώμα.

Στόχος της τεχνικής αυτής είναι να παρουσιάσει το νύχι στην φυσική μα πιο περιποιημένη μορφή του. Αν και τα τελευταία χρόνια οι πιο τολμηρές δοκιμάζουν πολλούς διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων (π.χ. κόκκινη άκρη και μαύρο στο υπόλοιπο), ο κλασσικός συνδυασμός παραμένει η πιο όμορφη και δημοφιλής επιλογή στον κόσμο.

Το γαλλικό είναι επίσης δημοφιλές στο πεντικιούρ. Καθώς τα νύχια των ποδιών μπορούν να περιορίσουν σημαντικά τις δυνατότητες στολισμού, το γαλλικό αποτελεί μια εξαιρετική λύση για περιποιημένα πόδια.

Τώρα, θα σας δείξω ένα video, το οποίο μας παρουσιάζει τον τρόπο δημιουργίας του γαλλικού μανικιoύρ(πατήστε στον παρακάτω τίτλο για να παρακολουθήσετε το video):



Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο μου! Φιλάκια, Star-of-purple!! :)

(Το banner μου θα είναι έτοιμο την επόμενη φορά :(.

1 σχόλιο: