Κυριακή 8 Ιουλίου 2012

Hotbyus!! =)

Γεια σας! Τι μου κάνετε? Εγώ είμαι λίγο άρρωστη, αλλά καλά είμαι..!!!.. =) =P Και σας έχω 2 hotbuys.. Το ένα βγήκε στις 2 Ιουλίου αλλά ξέχασα να γράψω.. =P Το άλλο προχθές! Στις 6 Ιουλίου δηλαδή! Αλλά είχα γενέθλια και δεν είχα χρόνο.. Και χθες πήγα θάλασσα όλη μέρα..!! =) Οπότε σας το γράφω σήμερα! =) Αρχίζουμε..!! Λοιπόν.. Να το πρώτο hotbuy του Ιουλίου...!!: ( Βγήκε στις 2 Ιουλίου!)


 Είναι ένα πολύ ωραίο πράσινο τσαντάκι από το μαγαζί ORIGINAL FUTURE!! Η βαθμολογία μου είναι 4/5! Θα έβαζα 5/5 αλλά είναι λίγο μεγάλη.. =/ Σχετικά οικονομικό είναι!! Λοιπόν.. Σας αρέσει? θα το αγοράσετε? Εγώ μάλλον όχι.. =/

Λοιπόν πάμε στο 2ο hotbuy  του Ιουλίου! Το hotbuy που βγήκε την ημέρα τον γενεθλίων μου!! Δηλαδή στις 6 Ιουλίου!!! Να το λοιπόν!:

 Είναι ένα υπέροχο κατά την γνώμη μου μπλουζάκι από τα RI!! Είναι οικονομικό και του βάζω 5/5 φυσικά!!! 
Η αληθινή του έκδοση: ( Εμπνευσμένο από το Topshop)

Εσάς? Σας άρεσε? Θα το αγοράσετε? Εγώ εννοείτε!! =)

Πολλά φιλάκια!! Seetjade01!! ( Σας αρέσει το graphic μου?? Εγώ το έκανα!! =) )







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου