Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Banners, Graphics!!

Γεια σας! Τι κάνετε? Εγώ είμαι καλούτσικα! Λοιπόν είπα να σας δώσω μια συμβουλή για τα banner- graphics σας! Συχνά βλέπουμε το εξής λάθος:
τα γράμματα που έχω κυκλώσει έχουν άσπρο μέσα τους.. βρε κορίτσια, βρε κορίτσια.. ΔΕΝ γράφουμε κάτι και μετά με το κουβά της ζωγραφικής το καλύπτουμε.. Γιατί πρώτον δεν φαίνεται ωραίο και δεύτερον αν έχουμε ένα σχέδιο τι κάνουμε? Οπότε να τι πρέπει να κάνουμε!:
 πατήστε αυτό που σας έχω κυκλώσει και γράψτε κανονικά! Το αποτέλεσμα!:
Αυτό!! Φιλάκια! Ελπίζω να βοήθησα! Seetjade01!

6 σχόλια:

  1. ontws re paidia , afhste p twra teleutaia olo kai kati anaba9mizetai sto stardoll k' auto einai pl parakseno alla kai SUPER tautoxrona !!!!! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. a ok ! :) Loipon pl wraia auth h anarthsh =) kai ontws mas boh8hses pr ma pr polu ! Euxaristoume gia thn sumboulh ! =))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παντως πραγματικα thnx γιατι και εγω το εκανα αυτο το λαθακι , τωρα πια ομως δεν θα κανω [ αυτο το λαθος ] σε ευχαριστουμε again για την συμβουλη ! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή